Nefunguje to?
-
Dokud každý z vás nemá svůj názor na to, co nefunguje, nevolejte technika. Ať to má každý možnost opravit sám.
Ovládacími knoflíky točte střídavě doleva doprava, jen ať nejsou nastavany tak, jako obvykle.
-
Teprve až uteče několik dnů a situace je havarijní, volejte expres technika.
Nejlépe v pátek, ale ve všední den po čtvrté hodině to stačí taky.
-
Řekněte všem, že technik přišel, aby mu každý mohl sdělit svoji verzi
o podstatě závady. Všechny rady, jak závadu odstranit, technik jistě uvítá.
-
Ukryjte pečlivě všechny záznamy o předchozích opravách a zmiňte se
o "tom pánovi, který tady byl minule, když se nám přihodilo to samé".
-
Přivolejte alespoň osm inženýrů, aby mohli klást vysoce odborné otázky,
které ani trochu s konkrétní závadou nesouvisí.
-
Jakmile technik přijde, zeptejte se ho, proč jde tak pozdě. Vyložte mu,
že jste ho čekali už předevčírem a než stačí odpovědět, zeptejte se, kdy už to konečně začne fungovat.
-
Zařízení udržujte tak zaprášené a špinavé, jak je to jen možné. Směs různých olejů a smetí z ořezávátka působí dobře.
Dovnitř přihoďte ještě drátky do sešívačky a sponky na papír.
-
Přizvěte někoho, aby dohlížel na opravu. Nejlépe někoho, kdo to
zařízení nikdy předtím neviděl. Páchnoucí dech je přínosem.
-
Zeptejte se znovu, kdy to už konečně bude. Ptejte se v okamžiku,
kdy je zařízení rozebrané na 800 kousků a rozložené všude po podlaze.
-
Zajistěte, aby v místnosti, kde se opravuje, nesvítilo světlo. Technik vám rád předvede, jak se opravuje poslepu.
-
Zeptejte se, jestli už je to spravené. Pokud technik studuje schéma, zeptejte se ho, jestli se v tom vyzná.
Také podotkněte, že jste si minulý týden opravili opékač topinek bez schématu.
-
Když je oprava hotová, řekněte mu, že udělal pěkný kus práce
a že toho muselo být opravdu hodně, když mu to tak dlouho trvalo.
-
Snažte se, aby účet byl co nejnižší. Stejně jim platí až moc.
-
Po odchodu technika zavolejte jeho vedoucímu a řekněte mu, že ten krám funguje mnohem hůř než dřív.
A stěžujte si písemně u všech vedoucích.